Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annejan Pronk - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annejan Pronk - WaarBenJij.nu

Thailand

Blijf op de hoogte en volg Annejan

01 September 2015 | Thailand, Bangkok

wauw wat was dit een leuke week. ik heb zoveel gedaan en ik wist niet dat je zo snel iemand zo lief kan hebben. wat heeft Kiwi een leuke familie.
ik kwam dinsdag ochtend aan in Thailand en daar stonden Kiwi en haar ouders mij op te wachten een erg warm onthaal. Kiwi moest vervolgens naar school en ik ben met die moeder de stad in geweest op slippers te halen. Als je in niet zo'n toeristisch dorp zit staart iedereen je aan. wel grappig, op het begin dan....
de dag daarna zijn ik en de moeder van Kiwi naar Bangkok geweest met de lokale trein. die trein gaat super sloom en hobbelt aan alle kanten. niet echt heel fijn als je daar een uur in moet zitten. In Bangkok zijn we gaan shoppen voor broeken. op de markt, heerlijk 2 paar broeken voor 4 euro. nog steeds was ik op een toeristisch gedeelte geweest. Kiwi was die dag eerder klaar uit school en toen zijn we over de rivier geweest met de boot. wat ontzettend leuk was! s'avonds gezellig met Kiwi, haar moeder en haar zus in het reuzenrad geweest 'the Bangkok eye'

Op Zaterdag zijn we met Kiwi en haar moeder en vader naar de floating market geweest dit was net als de vorige keer pragtig en de cocosnoot was nog net zo lekker! tijdens het varen over de markt zijn we gestopt bij een hele mooie tempel en daarna zijn we gestopt om op een olifant te rijden:) blijven leuke beesten!

alsof we nog niet genoeg hebben gedaan in die afgelopen dagen zijn we ook nog 2 dagen naar het strand geweest. overdag lekker gezwommen en op de bananen boot savonds naar de night market super gezellig. op Maandag op de terug weg zijn we gaan bowlen en hebben we airhocky en tafelvoetbal gespeeld.

nu is het vandaag en ben vandaag gelogen van Thailand naar Cambodja een korte vlucht van 45 min.
de logde Zou mij komen halen, maar ze waren er niet, helaas dan maar met de taxi.
vanmiddag ben ik naar het museum geweest. Morgen komt Brenda aan. Gezellig, in mijn eentje hier zitten vind ik opzich niet heel erg maar met zijn 2e is veel leuker!

ik heb in de afgelopen week met vliegtuig, auto, scooter, boot, fiets, lopend en per olifant verplaats best vet als ik daar zo over na denk.

xxx

  • 04 September 2015 - 17:21

    Rini:

    Zo het kan niet op bij je gast gezin
    Je hebt in een week tijd meer gezien dan andere in een jaar.
    Je zult wel moe zijn van alle indrukken.
    Fijn dat de familie van Kiwi je gast vrij ontvangen heeft.
    Dikke kus voor hen

    goede reis naar Cambodja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Cambodja

3 maanden stage lopen in Cambodja!
perfect life♥

Recente Reisverslagen:

15 November 2015

long time no talk

12 September 2015

week 1

04 September 2015

Siem seap

01 September 2015

Thailand

25 Augustus 2015

vertrek
Annejan

Actief sinds 29 Maart 2015
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 3501

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 02 December 2015

Cambodja

Landen bezocht: