3 dagen voor vertrek - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Annejan Pronk - WaarBenJij.nu 3 dagen voor vertrek - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Annejan Pronk - WaarBenJij.nu

3 dagen voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Annejan

21 Augustus 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

laat ik even beginnnen met zeggen dat de vakantie in Sziget super leuk was. 10 dagen lang genoten van muziek, lekker weer en gezellige mensen.

gister heb ik afscheid genomen van bijna iedereen, omdat ik nu maar 3 maanden weg ga was het zo veel makkelijker dan toen in naar Australie. Toch is afscheid niet altijd makkelijk. ik ga iedereen wel super veel missen.

vandaag is de eerste dag dat ik me realiseer dat ik over 3 dagen al vertrek. hiervoor voelde het alsof het nog maanden zou duren.
ik heb een erg drukke 3 dagen voor de boeg. heb bijna alles geregeld moet alleen alles nog uitzoeken wat ik mee wil nemen, in pakken, geld wisselen genoeg te doen in 3 dagen dus.

vandaag is de lodge voor de eerste week geboekt, ben benieuwd. over het algemeen zijn Aziaten goed in het maken van foto's die totaal niet lijken op de werkelijkheid ben ik wel achter gekomen. Maarja zolang het maar een beetje schoon is vind ik het prima.

van woensdag tot dinsdag zit ik eerst in Bangkok, hier ben ik al eerder geweest maar ben zo nieuwsgierig of ik het nog zou herkennen als ik daar ben.

ik ben helemaal klaar voor dit nieuwe avontuur en ik kan niet wachten tot ik eindelijk de mensen uit de commune mag ontmoeten:)

xx

  • 21 Augustus 2015 - 18:04

    Marjan:

    lieve anne-jan,
    Die drie drukke dagen die er nu aankomen heb je vast ook veel voorpret.
    Hele goeie reis en leuk je te kunnen volgen!
    Liefs, marjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Cambodja

3 maanden stage lopen in Cambodja!
perfect life♥

Recente Reisverslagen:

15 November 2015

long time no talk

12 September 2015

week 1

04 September 2015

Siem seap

01 September 2015

Thailand

25 Augustus 2015

vertrek
Annejan

Actief sinds 29 Maart 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 3517

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 02 December 2015

Cambodja

Landen bezocht: