2,5 weken voor vertrek - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Annejan Pronk - WaarBenJij.nu 2,5 weken voor vertrek - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Annejan Pronk - WaarBenJij.nu

2,5 weken voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Annejan

06 Augustus 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

over 2,5 week is het dan zover, ik ga stage lopen in Cambodja.
heb er zo veel zin in!
3 maanden lang lessen geven en activiteiten doen op een basis school in een kleine comune in Takeo. (dit ligt in het zuiden van Cambodja vlak bij Phnom Penh)

alles is al geregeld het vlieg tickets, de vaccinaties en de voorbereidings middagen heb ik ook gehad.
voor dat ik vertrek naar het mooie Cambodja ga ik eerst 5 dagen naar Thailand, naar Kiwi die ik 3 maanden niet gezien heb. Kiwi was mijn gast zusje uit Thailand die een jaar bij ons in huis heeft gewoond. ik dacht als ik toch in de buurt ben kan ik net zo goed even langs gaan.

ondanks dat ik er super veel zin in heb ook erg spannend. mijn jaar in Australië was ook spannend maar dit is heel anders. Azië is zo anders vergeleken met Europa of Australië en in australië woonde ik bij mensen thuis die op mij konden letten. nu ga ik in de wekende alleen op pad.

eerst zou ik 3 maanden alleen zitten maar nu gaat er de eerste maand iemand met mij mee. Brenda, we hebben pas geleden afgesproken in Utrecht en ik denk dat het zeker gezellig gaat worden die maand.

voor dat ik vertrek naar Azië ga ik morgen eerst met vriendinnen een weekje naar Sziget! wohooo.

als ik terug kom heb ik nog 7 dagen om alles in te pakken en de laatste voorbereidingen te treffen.

ik zal hier zoveel als ik kan op proberen te plaatsen wat ik doe en meemaak.

xxx