vertrek - Reisverslag uit Veromies, Finland van Annejan Pronk - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Veromies, Finland van Annejan Pronk - WaarBenJij.nu

vertrek

Blijf op de hoogte en volg Annejan

25 Augustus 2015 | Finland, Veromies

Oke dit is de 3e poging tot het schrijven van een verslag als ik het ook maar 1 tel afsluit is heel mijn verhaal weg. Ik ben vanmorgen vroeg om 8 uur vertrokken vanaf huis naar Schiphol. Na een gezellig afscheid van papa en mama en na dat ik gecontroleerd ben op bommen ben ik het vliegtuig naar Helsinki opgestapt. Waar ik nu zit. Na een korte stop van een uur Ga ik weer door naar Bangkok waar ik mijn lieve gastzusje kiwi weer zie en waar ik haar familie mag ontmoeten. Dit wordt hoe dan ook een mooie ervaring. Ik ben natuurlijk al eerder in Thailand geweest maar toen kwam ik als toerist en nu kom als gast in een gezin. Ik zal dus het gewonen leven in Thailand meemaken ook al is dit maat voor 6 dagen.

Bij de gate is niet echt genoeg Zitplek ik heb de laatste plek geloof ik ook nog eens met een stopcontact. Dat komt goed uit want had nog maar 30%

Toen ik over Helsinki vloog en ik keek naar beneden dacht ik dit is een stad dit waar ik zeker nog een keer heen wil. Misschien als volgende reis?:)
Maar voordat dat dat kan gebeuren mag ik eerst naar Cambodja en thuis komen dan kan ik weer verder zien.

Ik zie dat het tijd is om the boarden.
Ik ben weer door naar de volgende bestemming

Xxxx

• 04 September 2015 - 17:22